بهترین مهدکودک غرب تهران

بهترین مهدکودک های غرب تهران کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه باید برای فرزند خود مهدکودکی مناسب و استاندارد انتخاب کنیم؟

والدین با اهداف مختلف می توانند بهترین مکان را برای رشد و تربیت کودکان خود انتخاب کنند ، مهد کودک دوره‌ی مهمی از تحصیل کودک محسوب می‌شود ، لذا به جز نگهداری از کودک و ایجاد یک محیط امن در غیاب والدین ، ایجاد بستری برای تجربیات آموزشی کارآمد با کیفیت عالی می تواند یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مهد کودک باشد.

عوامل تاثیر گذار بر انتخاب بهترین مهدکودک توسط والدین

مربی

نقش مربی به عنوان اولین فرد که با کودک ارتباط مستقیم دارد ، در رشد کودک بسیار تاثیر گذار می باشد. لذا یک مربی خوب می بایست از لحاظ اخلاقی و تحصیلی و ایجاد انگیزه در کودکان برای یادگیری ، ایجاد یه فضای امن نهایت تلاش خود را انجام دهد.

فضای مهد

تحقیقات نشان داده که داشتن یک فضای وسیع و مجهز با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی می تواند به حضور مثبت کودک در مهد کمک کند.
ما در مهدکودک نارنج واقع در غرب تهران ، این امکان را برای کودکان مهیا ساختیم که در یک محیط گرم و صمیمی با فضایی نورگیر به کمک ابزار های کمک آموزشی استاندارد با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به همرا مربیان دلسوز و متخصص به یادگیری بپردازند.

سیستم آموزش

در مهدکودک نارنج واقع در شهرک غرب تهران ، تمامی آموزش ها بازی محور می باشد و حضور کادر متخصص از جمله مشاور و روانشناس کودک ، مشاور آموزشی ، مشاور تغذیه ، برگزاری کلاس های تخصصی آموزشی برای مربیان و پرنسل مهد و برگزاری کلاسهای فرزند پروی با حضور بهترین متخصصین این حوزه برای والدین از جمله امکانات مهدکودک نارنج می باشد.