جشن تولد در مهد کودک

جشن تولد در مهد کودک

با برگزاری جشن تولد در مهد کودک خاطره ای به یاد ماندنی برای دلبندتان رقم بزنید. جشن تولد کودک جزو مهمترین جشن هایی است که والدین برای رسیدن آن روزشماری می کنند، تولدهای ۱ تا ۳ سالگی کودک از اهمیت ویژه تری برخوردار اند زیرا جزو اولین جشن تولدهایی هستند که برای کودکان برگزار میشود. والدین معمولا حساسیت زیادی نسبت به عکس تولد کودک شان دارند و دوست دارند عکسی خاطره انگیز و زیبا از فرزندشان در روز تولدش داشته باشند. مجموعه نارنج با دارا بودن سالن بزرگ و حیاط بسیار زیبا آماده برگزاری تولد ها و جشن های شما عزیزان می باشد.

مهد نارنج جهت رفاه حال مراجعین خود کلیه خدمات جشن ها را در روز های پنجشنبه و جمعه ارائه می نماید.
این خدمات عبارتند از:

موسیقی مخصوص کودکان – تیم خدمات جهت پذیرایی – میز و صندلی کودک – بادکنک آرایی – چیدمان میز و سالن جشن – دکور تم تولد به دلخواه شما – طراحی و اجرای بنر و استند های تولد – پذیرایی اعم از فینگر فود، غذا و نوشیدنی – استفاده از حیاط مشجر با استخر روباز و چمن مصنوعی – آتلیه عکاسی ، فیلم برداری و ساخت کلیپ های حرفه ای ، خانه بازی و دیگر نیاز ها که به شکل عالی و با بهترین کیفیت انجام می گردد.

نکته مهم: کلیه جشن ها فقط به شکل مادر و کودک می باشد.

تیم حرفه ای نارنج در ابتدا بر اساس مذاکره اولیه و قرارداد با والدین ، بر اساس نیاز آنها اقدام به طراحی دکور و تزئین سالن و حیاط می نماید.

“ما رویاهای کودکان شما را به واقعیت نزدیک می کنیم”

منوی غذا ها متنوع بوده و بر اساس نیاز والدین و ساعت پذیرایی طراحی و سرو می گردد.

*توجه : در حال حاضر این خدمات صرفا ویژه کودکان نارنج ارائه می‌شود .

جهت اطلاع از لیست قیمت برگزاری جشن تولد در مهد کودک لطفا با دفتر مهد تماس بگیرید.

عکس های بیشتر از جشن تولد دلبندان خانواده نارنج را در مهد کودک نارنج ملاحظه فرمایید