روانشناسی و بازی درمانی

مشاور و روانشناس نارنج

روانشناسی در مهد کودک

هدف ما در مهد نارنج رشد بهنجار کودک بر مبناى احساس ارزشمندى و حق انتخاب،پذیرش تفاوت هاى فردى و احترام به تمام ابعاد وجودى کودک میباشد.
بر همین اساس تمام کادر از جمله مربى ها و کادر اجرایى در خصوص رفتار آگاهانه و مقتدرانه مبتنى بر تشویق و ترغیب و مواجه با پیامد منصفانه رفتار آموزش دیده و بر همین اصول رفتار میکنند.
ما در نارنج با در نظر گرفتن تفاوت هاى فردى و نیمرخ نیاز هاى کودک با هر کودک تک به تک به صحبت و حل مسئله خواهیم پرداخت و در صورت لزوم با اطلاع رسانى جامع به والدین براى رسیدن به هدف ارتقا و رشد کودک از مسیرى موثر تر آنها را با خود همراه خواهیم کرد.
ما در مهد نارنج با ارزیابى تمام ابعاد مهارتى کودک در کلاس از جمله مهارت هاى حسى،مهارت هاى حرکتى،مهارت هاى شناختى و نحوه برقرارى ارتباط او با محیط و همسالان قصد داریم تا کودک با بالاترین نمره سرمایه هاى روانى خود چون اعتماد به نفس، عزت نفس، مسئولیت پذیرى، خلاقیت رشد کند.و همچنین در صورت تشخیص و بررسى هر مورد با در میان گذاشتن خانواده و ارزیابى خانواده و سیستم تربیتى و پرورشى کودک قصد داریم والدین آموزش ببینند تا چون یک بازى درمانگر حرفه اى براى کودک خود با یک دلبستگى ایمن در کوتاه ترین زمان به بهترین شکل مسئله رفع گردد.


دکتر سپنتا آقایی

دکتر سپنتا آقایی دکترى روانشناسى تربیتى

دکتر سپنتا آقایى
دکترى روانشناسى تربیتى

روانشناس و بازى درمانگر کودک و نوجوان
داراى مدرک واقعیت درمانى بین المللى از موسسه ویلیام گلسر
داراى مدرک بازى درمانگر حرفه اى از انجمن روانشناسى تربیتى ایران و مرکز خانه خورشید
داراى مدرک درمانگرى تخصصى کودک و نوجوان از انجمن روانشناسى تربیتى ایران و مرکز خانه خورشید و مرکز مشاوره آگاپه
و داراى مدارک تخصصى دیگر مراجع معتبر و قابل استعلام