همایش پاییز نارنج

همایش پاییز مهد کودک نارنج

به منظور توصیف فعالیت های مهد کودک نارنج مدیریت مجموعه تصمیم گرفت همایشی با حظور والدین عزیز و تیم آموزشی نارنج برگزار نماید.

 

در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر حسن کردی مدیر موسسه روپا و مدیر دپارتمان حرکتی مهد کودک نارنج به تشریح فعالیتهای آموزشی خود در غالب فعالیت های حرکتی در بستری از زبان انگلیسی پرداخت و به پرسش های والدین پاسخ داد.

 

سپس خانم مرجان مودت مربی دپارتمان مونتسوری مهد کودک نارنج ، از مونتسوری و نقش آن در زندگی صحبت کرد. مونتسوری به عنوان یکی از ارکان آموزشی مهد کودک نارنج به حساب آمده و در هفته کودکان دو روز را به اموزش آن می پردازند.

خانم نیکا خسروی دیگر مربی مونتسوری نیز بخش های مختلف آنرا تشریح کرد و در پایان به سوالات والدین پاسخ دادند.

 

یکی از مهمترین بخش های مهد کودک نارنج بخش مهتوای آموزشی و آموزش به مربیان می باشد که این وظیفه خطیر بعهده خانم ناهید ممتاز مدیر آموزش مجموعه می باشد.

ایشان برنامه های آموزشی و جشن ها و رویدادهای فصل پاییز را برای والدین توضیح داد و متد آموزش مهد کودک نارنج شامل رشد شناختی ، کلامی، جسمی ، حرکتی ، عاطفی ، اجتماعی و خلاقیت در غالب بازی و فعالیت های هنری می باشد را برای والدین تشریح نمودند.

 

در پایان جناب آقای علیرضا شریف نیا مدیر موسسه آرمان کودک و سوپروایز دپارتمان زبان انگلیسی مهد کودک نارنج ، ابتدا با بک بازی خستگی والدین را رفع و کمی فضا را تلطیف نمود . سپس روش آموزش زبان GBL را تشریح کرد و به پرسشهای والدین پاسخ داد.

 

درپایان همایش مهد کودک نارنج با سخنان مدیر مجموعه سرکار خانم عنبرستانی به پایان رسید و از مهمانان پذیرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *